14 dec

Fryser och fryser inte ofta man fryser i denna lägenhet som vanligtvis är väldigt varm. Vilket den kanske är idag också, men tror jag dragit på mig lite feber och är förkyld igen. Tråkigt men sånt som händer. Det blir en tidig kväll i min varma sköna säng och sen upp imorgon för att hjälpa till med barnen innan G tar dem till skolan.

Idag har jag städat och städat, så nu är rummet rent och nice. Torkat ur garderob, putsat fönster, speglar, hyllor, golv allt! Börjat sortera och packa snart är det ju dags att bege sig till Sverige. Blir med blandade känslor men men vi får se hur det blir! :)

Sov gott KRAM

Kommentarer
Postat av: mor

Tråkigt att du börjar bli dassig :(. Mota förkylningen så du är pigg till flygresan.

Vi har BARA positiva känslor inför din hemkomst ;), ska bli jättekul att få se dig igen, och krama dig!!!

Puss o kram <3

2011-12-15 @ 05:49:53
Postat av: Bella

Estoy totalmente de acuerdo con tu madre. ;) Espera que te mejores antes del viaje! Besos!

2011-12-15 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0