Tillbaka

Ikväll bär det så av mot Spanien igen eller för att vara mer exakt imorgon på morgonen men jag åker upp till stockholm idag. Har varit två jättebra veckor hemma och det är val med blandade känslor som jag åker tilbaka. Jag tvivlar inte på att jag gjort rätt val men kommer ju sakna alla i Sverige igen! Å andra sidan så saknar jag ju alla i Spanien nu så..!

I alla fall.. Igår blev det en svang till kalmar för att besöka Victor, med Tove och hennes kille marcus. Snack och fika, himla trevligt, avslutade sen kvällen på Krögers med Tove och Marcus innan jag tog tåget hem till Bmåla igen. Mycket trevlig och rolig eftermiddag kväll måste jag säga.

Har spenderat denna dag, som ju inte är över än men ja.. Fikat med mormor och morfar, banken, handlat, packat, solat, lunch, diskat, städat lite. Dock packning kvar.. Var lite smått panikslagen innan då jag inte hittade mitt pass. Är nämligen väldigt bra på att lagga saker på bra ställen, men sen kommer jag inte ihåg de där bra ställena :P Kom fram till slut, bra ju! :)
Ska passa på att njuta av den harliga solen nu :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Ja det var fantastiskt att ha dej hemma som du vet.Vi vande oss fort vid det och sen blev det så tomt igen. Men som du sa så går 4 månader fort :o)

kramar!

2011-08-26 @ 07:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0