.

Livstecken yes! Jag ar tillbaka hos min forsta familj och det kanns bra! Jag ar inne pa min andra arbetsdag och det funkar ocksa bra! Igar var det en relativt kall dag sa vi var inne och lekte pa formiddagen men tog oss en svang till parken pa kvallen. Idag har jag varit pa stranden med barnen och ja det gick ocksa bra :) Det marks att barnen vaxer och det ar stor skillnad pa sonen, mer prat lyssnar battre och sadar! :)
Har kakat lite lunch, ska hanga min tvatt och sen blir det en svang till playan med vannerna! :)
KRAm

Kommentarer
Postat av: mammi

Härligt!

2011-08-30 @ 15:18:04
Postat av: Tove

Åh så mys! Så himla bra att allt går bra haha! ;) Skön är du vännen! Love you!

2011-08-30 @ 19:56:22
URL: http://toveelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0