att vara "hemma

Trodde det brukade vara battre vader i Sverige sahar dags pa aret men nej dar hade jag tydligen fel.. gratt och kallt vader ar vad dagen hittills bjudit pa.
Min snalla mamma hade fixat en klipptid till mig denna morgon sa ja, nu ar allt mitt har borta och nej det var inte vad jag ville, men halla har vaxer ju ut som tur ar. Tror att det forsvann runt 1 dm eller mer ja det kanns som mkt mer men jag vet inte. Halsat pa farmor en svang, skont att fa traffa henne igen! Grannen Anders hann jag med en pratstund med ocksa och hans sota lilla valp, Sam.
Svart att beskriva kanslan av att vara hemma igen, det kanns som vanligt men samtidigt inte, aja.
Forsta bilturen pa 7 manader avklarad och det gick battre an vad jag hade forvantat mig haha, bade bil och personerna hela och rena efterat, bra ju! ;)
Kvallen bjuder pa rixfm festival med Ellen och Angelica. Antligen ska jag fa traffa pinglan!!! Saknat for mycket! <3

Anledningen till att min blogg nastintill vart obefintlig i sommar ar ju for att jag inte haft min dator och inte heller tiden att ga till bibblan for att lana men jag ska forsoka blogga mer. vet inte hur mycket det blir nu under tiden som jag ar hema vill ju spendera sa mkt tid jag kan med nara och kara sa klart! Tar sen med datorn igen till Spanien sa da blir det val lite mer uppdaterat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0