vardagssysslor

De är avklarade och det känns bra. Idag jobb sen en lång promenad i solen men mina fötter är inte mina vänner just nu så blev ändå inte så lång promenad som jag ville.. Blåsor är inget kul :/ När jag kom hem stod det städning, tvättning och byta sängkläder på schemat. Efter det en dusch och här är jag nu, fräsch och härlig :P Är grymt hungrig men måste hålla mig ett tag till, ska snart hämta dottern och när vi kommer hem då blir det lunch!! =)
Eftermiddagen har inga planer, får se vad jag känner för helt enkelt! Ikväll ska jag och Mika ta en kaffe på ngt mysigt café vid stranden..


Kommentarer
Postat av: Imreanne

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2012-01-25 @ 12:14:10
URL: http://imreanne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0