torsdag

Sitter inne trots att solen skiner hua.. men har vart ute och solat en sväng på förmiddagen.
Har kommit på att det här med sömn är ett mysterium, det spelar egentligen ingen roll när jag somnar på kvällen för samma trötthet infinner sig på morgonen i alla fall när klockan ringer haha. Okej jag är inte trött varje morgon vissa morgnar vaknar man ju med den där energin och typ hoppar upp ur sängen, eller? haha
Annars efter jobbet på morgonen så kom Mika och vi tog en långpromenad, satt en stund och vilade på en bänk vid stranden, sen gick vi och hämtade hennes stövel som blivit lagad samt köpte lunch på Alimerka för att äta i parken och samtidigt njuta av solen :) Efter lunch postade jag ett paket till en underbar vän i Sverige!! Sen en promenad upp till Mika, hon bytte om en kaffe sen åkte hon iväg på engelskalektion och jag gick till Lidl för att handla frukt. Hemma tog jag en dusch, har skrivit ihop lite nödvändiga saker vid datorn, pratat lite med mamman... Visade sig att jag inte skulle till dansen idag :( Utan det blir parken med de båda som alla andra dagar typ. Lite segt och främst för att sonen typ rymmer hela tiden haha. man får göra det bästa av allt!
Är himla glad att jag kom till den här familjen och kommer bli grymt tråkigt när jag måste lämna dem!!
Har blivit väldigt dålig på att ta med kameran, vet ju själv att jag föredrar bloggar med bilder. Så ja det får helt enkelt bli en gammal bild då. Och visst är min rubrik så himla bra, inspirationen spirar ;)


Kommentarer
Postat av: Tove

My dearest friend... du har det himla fint du. :) Glad för din skull ska du veta. Att du gjorde detta. Så jäkla bra av dig!

But yet, I still missing you... And it's a strong feeling today. :´( <3

2011-04-28 @ 20:43:31
URL: http://goodstuff.devote.se
Postat av: mamman

Tove lilla gumman, du får massa kramar från mej om det hjälper ;) jag förstår vad du menar och håller med dej;) Lotta

2011-04-29 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0