tillbaka till rutinerna

Nu är allt som vanligt igen.. barnens lov är över vilket innebär att jag jobbar som vanligt. Är väl helt okej dock jag gillar hur jag jobbar :) Dagen började grått men framåt eftermiddagen kikade solen fram och vart sol och varmt hela eftermiddagen och är fortfarande =)=) Dottern och jag gick till dansen efter hennes skola, jag satt ute i solen och läste medan jag väntade. Dock är det bara torsdag kvar sen har hon ingen mer dans utan ska simma med pappan istället.. Vilket jag tror skulle innebära att jag kommer spendera mer tid med sonen två dagar i veckan, men det kan bli bra :)
Ska nog ta en promenad utmed stranden ikväll efter att jag ätit är så skönt ute och motion är ju aldrig fel :)
KRAm

Kommentarer
Postat av: mammi

Här är det inte som vanligt för vi har ju 2 4-dagarsveckor!!! så nu går man omkring och tror det är tisdag och blir jätteglad att det redan är onsdag :). Kramar <3

2011-04-27 @ 11:21:10
Postat av: Ellen

Nej det är klart samma för mig men jag menade tiderna ju! Och det är underbart med kortare vecka även om det inte gör så stor skillnad för mig då jag ändå jobbar 6 av veckans 7 dagar.. :P kram<3

2011-04-27 @ 12:49:41
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0