sol=energi

Jag älskar verkligen sol och värme! Man får grymt mycket mer energi och glädje av sol och ljus! :)
Har haft spanskalektion, tagit en kaffe med Mika på ett mysigt café i solen, hämtat barnen i parken där mormorn hade dem.(Dottern har inte vart i skolan idag överhuvudtaget) Hade dem själva över lunchen och det funkade mkt bra, de åt och var glada sen kom pappan hem och då passade jag på att fixa lite på mitt rum innan jag gick ut för att sätta mig en stund vid stranden och få lite färg. Satte mig på ett ställe först men där fick man tydligen inte sitta, kom fram en gubbe och sa att det minsann vart väldigt farligt att sitta där.. haha. Skönt i alla fall ute i solen. Har vart hemma en stund, gjort mina läxor (en del) uppdaterar er och snart ska jag väl ta och jobba lite! Ingen barnvakt ikväll så blir filmmys hemma hos Mika, som sitter barnvakt.



Gårdagen även den en mkt skön dag och man ser till vädret. Lite fönstershopping och presenter inhandlades på förmiddagen, samt en lunch ute i parken med Mika (såklart :P ) Under eftermiddagen drabbades jag av jobbig huvudvärk, tror jag druckit för lite vatten helt enkelt. Men hämtade dottern i skolan och vi gick till dansen, vilket hon igår gjorde utan endaste diskussion, är nämligen så att hon egentligen inte gillar dansen men igår gick det finfint! =) När jag väntade på att den skulle ta slut, ringde mamma :) kul att prata med henne <3 satt sen ute i solen och väntade :) Efter dansen en sväng i parken där dottern träffade lite vänner att leka med, som vi sedan tog sällskap med hem. Pratade med en jättetrevlig mamma och ja språket går, jag förstår rätt bra sen att jag kanske svarar lite lustig får de väl tåla, jag tror de förstår mig i alla fall. Även en pappa och hans son tog sällskap med oss hemåt. När vi kom hem kände jag mig lite låg men men. På kvällen blev det lite dans innan det var dags för sömn...


Kommentarer
Postat av: mammi

Ja det gav mej enorm energi att få höra din röst hjärtat <3.

Vilken fin solbränna du fått, skönt att folk tar hand om dej därnere på stranden hihi. Kul att du får språket att funka och allt annat med. Tänk att du fortfarande glömmer dricka i värmen:).

massa kramar från oss allihopa!

2011-04-08 @ 17:53:08
Postat av: Elin

Ja det syns att du har fått färg! :) Hur går det för dig och när åker du hem?

2011-04-10 @ 14:58:26
URL: http://elinaupairmarbella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0