semesterbilder..


Vår lägenhet, soffan och utgång till balkongen..


utsikten från balkongen.. havet där en bit bort. Jag och dottern hade dörr ut till balkongen så vi kunde njta av morgonsol =)


la playa, härlig fin sandstrand med iskallt hav..

Hade inte så många roliga bilder, familjen tog mycket bilder med deras systemkamera som jag hoppas få sedan så då kanske det kommer upp fler här, om det nu finns intresse såklart!

Annars då, ja barnen har ju lov så lite annorlunda jobbtider, jobbar som jag brukar göra på lördagar plus några timmar på kvällen, funkar bra tycker jag. idag har det dock inte blivit så mycket jobb. Regn ute så vi vart inne på förmiddagen och nu är dottern hos fastern så jag har inte så mkt att göra då sonen är med mamman just nu.. Får välla se helt enkelt! Har hunnit med en lunch med Susie och Mika, trevlans och gott. Blev kyckling och sen en kaffe på maten eller te för den engelska tjejen! ;) Lite klädval och snack senare vart det dags att gå hemåt för min del. De ska ut ikväll men jag hoppar det då jag jobbar imorgon.
Ska även bakas lite med dottern någon dag framöver eller nästa vecka vilket jag ser fram emot då jag älskar detta och även dottern verkar tycka om det väldigt mycket! =) Har även fått i uppdrag att göra något svenskt alltså mat, hade svårt att komma på något men bestämde mig för smörgåstårta, vilket kanske inte alls är svenskt ingen aning men de har aldrig ätit det i alla fall, så vi får hoppas att jag lyckas. Finns ju inte exakt de grejerna jag skulle användt om jag var i Sverige men det ska nog gå bra!
Har ni fler ideer kan ni väl lägga en kommentar, typ speciella svenska saker man kan göra.. (inte köttbullar, det äter de redan haha, fast inte på svenskt vis dock men iaf)

Just det är ju påsk också, så GLAD PÅSK då :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Ja vi vill gärna se massor med fler bilder. Kolla med Mia om recept :)

pussokram

2011-04-22 @ 21:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0