LILLEBRORSAN

OJojojoj min lillebror fyller hela 18 år idag den 13 april! Han börjar bli stor den där grabben och gammal, fast vänta det innebär ju att jag är ännu äldre aja nej han är gammal nu lillgrabben!
Men i alla fall ett bamse grattis till dig älskade bror! JAg hoppas att du har haft en bra dag och en mysig kväll med godsaker!





Nu trodde du allt att jag hade glömt din lilla födelsedag va, hebbe? Men nej då du kan vara lugn klart du också ska nämnas i min blogg!!! ;) KRAM <3


Annars så, har fått jobba lite extra idag, lite synd eftersom det innebar att jag avrt tvungen att vara inne. Det vr under sonens siesta och då han sover så måste ju vara inne hos honom. Har vart sol och fint men det kommer väl fler dagar då jag kan ta vara på vädret! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0