=)

Vaknade pigg och glad, morgonen med sonen gick fint och även sysslorna! =) Efter frukost och fix mötte jag Mika. Blev en sväng till bibblan där jag lånade mig en bok, vi ska ju åka till södra galicien imorgon och kände att behövdes en bok så blev ännu en av paulo coehlo, får se hur den är men förväntar mig en bra, intressant bok. Efter det besökte vi den nyöppnade kinaaffären, införskaffades en parfym och ett par solisar, Mika köpte på sig nagellack, solisar och annat smått och gott. Alimerka för att inhandla lunch och middag till ikväll. Lunchen bestod av; sallad, tomat, morötter, tonfisk, kikärtor och bröd, mumsigt och mättande! Så hem till mig för att fixa iordning salladen och sen blev det stranden =) =) Riktigt skönt, lite bris och soligt. åt lunchen på stranden, stekte och skrattade massa haha :) hanns även med en kaffe innan det var dags att bege sig hemåt då Mika börjar jobba lite tidigare än vad jag gör.
Så nu har jag hunnit med att prata med dottern, när jag kommer hem är det som om vi inte setts på flera veckor ibland så då går munnen på sötungen :) sen en dusch samt att plocka fram lite kläder och så till resan.. Svårt att packa som alltid, vi ska ju ändå vara borta 6 dagar så lär ju gå åt lite kläder. Jag ska nog lyckas. Kollade vädret och de tre första dagarna lovade runt 24° och sol!! :) Sen lite mulet men det kan ju ändras!
Eftermiddagen bjuder på jobb och vi ska till dansen och sen blir det väl parken som vanligt.
Ikväll går jag över till Mika och vi fixar lite käk, hon sitter barnvakt ikväll så hon får väl jobba lite också!
Hoppas alla har det toppen! KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vi har det toppen! Ha nu en skön,solig resa och ta inte med alla dina kläder, de behövs inte;)

massa kramar från mor <3

2011-04-14 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0