en liten bildbomb kanske ?

EL JUEVES

Igår en picknick i Begona med Mika :) bytte ut empanadillasen och tog med kött denna gång, succe så blir fler gånger..


fick mig en liten ful bränna av en hel dag i solen..

EL VIERNES
Daen började som vanligt med jobb och sen gick jag till spanskan. Hade sjuka problem med verben idag men man får hoppas det bara var en dålig dag.. Efter spanskan gick jag och Mika till stranden för att sola lite :) Jätteskönt och varmt! Hade lite extrajobb idag då mamman och mormorn skulle iväg till en annan stad för ett viktigt ärende, så hämtade upp sonen och så gick vi och hämtade dottern i skolan och åt sedan lunch tillsammans. Eftersom mamman nu inte var hemma så innebar det även att jag var tvungen att stanna hemma tills pappan lämnat dottern i skolan, men sen smet jag ut i solen igen, underbart! Satte mig på en bänk på strandpromenaden och njöt med musik i öronen! :) Så mitt ansikte just nu har väl samma färg som ja en tomat, brandbil, kräfta.. ja ni fattar! förhoppningsvis har det lagt sig lite till imon..
När jag sedan hämtat dottern i skolan på em blev det parken, hon lekte med sina vänner så jag kunde vara rätt passiv. Sen kom sonen och pappan och det åts mellanmål innan pappan gick och vi fortsatte leka i parken tills klockan blev ca kvart över åtta. Fick sällskap med en pappa och hans son på vägen hem också..
Nu har jag gjort spanska läxan för helgen (nästan), duschat, ätit för mkt mat och fortsätter ändå med torkat frukt (man är väl dum ibland) ska kolla lite tv och ja sitter barnvakt ikväll så se till att de sover tryggt tills föräldrarna kommer hem igen!


SOLSOLSOL vi hade 27°C idag! =)


tänkte att mina ben kunde få blända lite glada männsikor som gick förbi..


på strandpromenaden.


njuter av solen :)


mitt snacks för ikväll..

BESINOS

Kommentarer
Postat av: Ellen

Skicka hit lite sol är du snäll, dåligt med det här nu för tiden. Och när du ändå är på gång kan du la skicka med lite värme också!

Tack på förhand pudding.

2011-04-02 @ 19:15:03
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/
Postat av: mammi

Åååh så gott det ser ut Ellen, jag håller med EB dela med dej lite:) och lycka till med verben!

kramar från oss

ps alla hälsar tillbaka från kalaset ds

2011-04-02 @ 21:18:16
Postat av: Anonym

27 grader!!? Jag blir avis... Hehe ;) Ser jättehärligt ut vännen. Hur är vädret där i Spanien nu över lag? Mycket sol och stigande grader eller? :) saknar diig! <3

2011-04-03 @ 13:51:22
URL: http://goodstuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0