el viernes

Så har redan en jobbvecka gått tänkte jag säga men det fattas fortfarande än dag dock.. haha jaja det är i alla fall fredag vilket känns bra!
Har haft en bra dag med barnen de har varit väldigt glada och snälla idag. Haft spanskalektion vilket var ett bra tag sedan på grund av lov och så vidare. Men det avr kul att vara tillbaka i skolan igen :P
Lite mindre jobb idag då dottern blev hämtad av sin faster på kvällen från skolan, för att sedan följa med henne hem. Hon är fortfarande kvar där, så sonen och jag hade ja vi säger kvällen för det är det för oss svenskar, här eftermiddagen, från 18-20.30 för oss själva. Vi åt merienda, klädde oss och gick till parken och lekte. Vilket han tröttnade på så då tog vi en promenad utmed floden, kollade fiskar och jag lät honom gå ensam vilket gick förvånansvärt bra :) men sen gick vi en sväng på strandpromenaden och då blev det vagnen för honom. Var dock väldigt blåsigt så vi gick inte så värst långt.


Think Im gonna write some in english as well now, because "my mother" have showed interest in reading my blog and she doesnt understand swedish.
So, my day has been really nice with the kids and they have been really happy and nice!
Was going with Mika to Oviedo tomorrow but had to change that plan because she has to work later then usually tomorrow, so next saturday instead. Doesnt matter, and we are going to make some nice lunch together, think we are gonna go for 3 plates :) Lets hope we have some inspiration tomorrow ;) Dont know the rest of the plans for tomorrow but i know that we are going out for party at night! But before meeting Mika im going to work as usual, and i think we are going to the park, which i like, hope for good weather tomorrow!

Kommentarer
Postat av: din mor

Den som väntar på ngt gott....ni får nog jätteskoj nästa lördag!

Jag förstår visst svenska så det så!!! ;):P

2011-05-02 @ 15:00:58
Postat av: Ellen

ja om det nu blir på lördag..

Mamma jag vet att du förstår svenska men om du läser så är det citattecken runt my mother.... alltså inte min mamma, är du med?

2011-05-02 @ 18:08:28
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0