babysit

Så var onsdagen över och det har varit växlande väder.. :/ Började med en molning morgon för att sedan bli varmt och soligt från lunch och en bit in på eftermiddagen/kvällen för att sedan bli kallare och molnigt igen och slutade med solsken..
Satt och pratade en stund med Mika på stranden innan lunchpasset samt var på posten en sväng för att hämta ut hennes paket som hon fått från Sverige.
När jag hämtade dottern i skolan kom morfarn förbi och ville hälsa på henne och såklart pratade jag lite med honom men han är en av de svåraste här att förstå och jag tror knappt han förstår mig men det går ändå haha.
Efter lunch tog jag en lång promenad då det var skönt väder :D Fixade även lite på rummet, behövs ju städas ibland.
Ikväll är jag barnvakt så blir väl en film tills jag vet att barnen sover ordentligt, sen kan jag somna lite ytligt, måste ju ändå höra om de vaknar eller så innan föräldrarna är hemma igen då kan jag gå ner i min djupsömn hahah! Nej ska nog kolla fotbollen klart istället, barca-madrid :)

Kommentarer
Postat av: mamma

tur att du inte är lik mej och faller djupsömn på 2 röda ;).

Vann rätt lag?

kramar

2011-04-28 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0