träning och onyttigheter..

På med regnjackan och möta upp Ellen! Hon var ju smart nog att ha ett paraply men jag kunde inte hitta mitt innan jag var tvungen att gå, så fick bli lite blötare men lite regn dör man ju inte av. Så bussen till Mönsterås och gymet, där vi körde ett bra konditionspass, jobbigt värre men så gutt efteråt! Sen mot Blomstermåla igen, först en sväng till Ellens place och sen hem til mig söka lite jobb och kolla lite andra grejer. Sen kommer vi till dagens dåliga beslut, nämligen att käka pizza och när vi ändå var igång så köpte vi lite godis också. Vi hade ju tränat så det kunde vi ju unna oss! ;) haha jadå men det är ju bara det att man blir så sjukt mätt på pizza, trots att vi delade. Sen hade vi planerat att se film och då käkades det ju lite godis såklart. man är mätt men ändå äter man!? människan är konstig. Så nu sitter jag här mätt som bara den men jag får ju skylla mig själv.. Det var iaf en mysig kväll som alltid med den tjejen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0