slappdag typ

haha mm har inte gjort mkt idag, men tog i alla fall tag i mig lite och gick en promenad. Annars har det inte blivit mkt mer, laddade upp biler från resan på facebook, snackade med vänner.. MEN sen var klockan halv fyra och då åkte jag till Mönsterås för match mot Boda bruk. Förväntade mig en bänkplats eftersom jag inte tränat på två veckor och mkt riktigt så blev det. Men fick lite speltid i alla fall och på vänster yttermitt =) Riktigt kul, jag gillar när jag får spela på nya platser det förbättrar en som fotbollsspelare! blev även vänsterback en stund ocså :) Vet ni vad? Vi vann =) 3-1 gött jobbat tjejer och nu hoppas vi på att det fortsätter så bra de sista matcherna!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0