ojdå

Okej ingen uppdatering sen i lördags...
skitsamma! ;)

Tog en promenad med Tove imorse klockan åtta var vi på väg och blev väl ca en timme :) ska göras om imorgon! Annars har dagen gått åt till att försöka hitta jobb, vilket tar tid och inte alls är det roligaste man kan göra, har lagat mat, städat. Dessutom har jag och Ellen varit på gymet idag! Det ni!! haha ett rejält pass blev det dessutom =) känns grymt bra!

Alltså jag har typ ångest, jag vill härifrån och jag hoppas att något av alla sökanden ska ge ett positivt svar. Känner mig osäker men hoppas att jag inte behöver vara det! Jag vill ha ett jobb i ett annat land! Norge har ju alltid varit ett mål och är det fortfarande men jag kan tänka mig att åka till ett annat land också. Det är just det att komma härifrån, göra något annorlunda mot vardagen idag.. det känns som om det skulle ge en så bra erfarenheter till framtiden och jag tror att man utvecklas som person om man skulle åka iväg. Även om man säkert utvecklas om man får jobb här också, men aja ni förstår va? haha Ellen blir nog sjukt trött på mitt pladder om detta snart, är nästan det enda som finns i huvvet just nu så...
Men Ellen du betyder mycket och jag hoppas du står ut! ;)

Kommentarer
Postat av: ellen

Klart jag inte blir trött på ditt "pladder"... som inte ens är pladder utan vettiga tankar. Men relaxa lite ibland bara ;) vi får hoppas på att något ger positiva ord!

2010-09-16 @ 23:32:46
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0