myskväll

Syster och jag, god mat och film :) det gillar vi. Lagade mat och efterrätt sen blev det mys framför tvn, kollade Ugly Betty mm. Men nu har syrran somnat, hon ska nämligen upp tidigt imorgon och åka till Eksjö (tror jag det va) tävling i friidrott. Så nu sitter jag själv uppe och tittar på Djävulen bär prada.


Fixade ihop lite chokladmousse..




och mat, hazzelbackspotatis, kött, svampsås och grönsaker :) tog längre tid än vi väntat men det smakade väldigt bra när det till slut blev klart! =)



den färdiga moussen med melon och riven choklad på mums, men jag lovar det gick inte att äta upp allt det där även om det var himmelskt gott, vi åt väl inte ens hälften av det i våra glas hahah.

Kommentarer
Postat av: ellen

YAMMI!

2010-09-05 @ 14:10:58
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes mkt goooooo! :) men to much..

2010-09-06 @ 11:47:20
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0