my day



Sitter i soffan och fryser, uscha vart tog sommaren vägen? Hösten bara kom så plötsligt känns det som.. Var ute och gick med Tove förut och pratade ute en stund efter det var jag ganska nedkyld haha är väl därför jag fortfarande fryser:P Önskar att jag vore på platsen på bilden :)

Årsdag med körkortet idag hahah. Mitt livs första bilbesiktning också och bilen gick igenom utan anmärkningar, det känns riktigt bra! =) Efter det åkte mammsen och jag och handlade lite och sen bar det av hemåt! Lite käk och sen träning, begav mig ut på en joggingtur i blåsten och det är inget jag rekommenderar haha springa i motvind var rätt jobbigt.. sen blev det lite styrka när jag kom hem.. skicka lite mail sen mötte jag Tove och sen vet ni vad som hände!
Ska ta mig en kopp te nu så kanske jag får lite värme i kroppen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0