lördagen

Tog mig igenom ett litet träningspass; sprang en runda och sen blev det lite styrekövningar hemma, typ situps, utfall, armböj, rygglyft.. känns bra att komma igång med mer än fotbollen igen :) Får ta mig till gymmet någon dag också! Runt halv fem hämtade jag upp farmor och farfar så åkte vi ut till Oknö och kaffetorpet där min kusin Nicklas och hans tjej Jenny firade sina födelsedagar. GRATTIS till dem! Det började med mingel och en tipspromenad, mysigt, tror dock inte att jag hade så många rätt:P sen fick vi grillat, potatisgratäng och sallad, mycket gott. Träffade en som jag inte träffat på mycket länge vilket var kul, dock hann jag inte prata typ alls med denne vilket var synd..

kalasoutfit: gilla skärpan!!


Efter maten var jag dessvärre tvungen att åka till Blomstermåla igen, plockade även upp en söt tjej på vägen (ellen brehmer såklart) Då det var dags för oss att jobba i baren på pubkvällen! Kommer hem för att byta kläder men upptäcker att jag var så smart att jag inte tog med mig någon nyckel så jag kommer inte in, blev till att gå bort till folkan i vad jag hade på mig. Väl där får vi varsin t-shirt att jobba i. Fick la gå liksom! Tycker att det var roligt att stå i baren, dessutom hade vi typ att göra hela tiden vilket gjorde att kvällen gick ganska snabbt! :) Efter städning och ihopplock av alla flaskor och lite nattmacka var det dags att gå hem. känner mig inte ett dugg trött just nu men får nog försöka sova snart, är ju match imon, så då måste man ju vara lite utvilad iaf:P

En bild på jobboutfiten också dårå:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0