loppis, match, rockabilly

Det var min dag igår ungefär.. Det var loppis i folkets hus och jag och brorsan hjälpte till med att sälja korv. Sen hem en sväng för att hinna slänga i sig lite mat innan jag skulle åka till Mönsterås och samlingen, men då var Stefan (farbror) på besök fö att låna motorsåg så jag hann inte äta haha. Tur att jag hade en kycklingsallad färdig bara att ta med i bilen och käka :) När alla kommit till Mönsterås bar det av mot Öland och Mörbylånga.. finns inte så mycket att säga om matchen, det var inte alls en rolig match så det skippar vi! Åkte med Peter och Lina hem, haha blev en tur åt lite fel håll först och sen tror jag det enda samtalsämnet hem var mat :) Och mycket skratt blev det härligt! =)
Väl hemma blev det god mat med familjen, fixa mig lite sen bort till Ellen<3 och gull hade fixat god chokladmousse:) mumsigt men väldit mättande, fick även jättefina presenter, TACK!! När vi käkat klart och pratat massa gick vi bort för at kolla läget i folkan. När vi kom var det inte mycket folk.. men träffade på lite gamla klasskamrater från högstadiet och gymnasiet :) Sen vid elva var det dags att sitta i entren, där vi satt till ett ungefär. vissa stunder inte alls mycket att göra, men vi fick ju sällskap av Hagge och Blomman ett tag också :) När klockan blivit ett gick vi åter ner för att kolla lite, nu var det lite mer folk än innan.. pratade med massa folk..... Sen var vi trött och begav oss hem, dessutom skulle ju Ellen upp och jobba idag. En dag med fullt schema =)


Vaknade rätt sent idag:P såg ut och kände fy vilken tråkig dag, helt grått ute. Så har kollat idol, missade det i veckan.. sett klart en film jag somnade till inatt. Faktiskt varit ute och gått en sväng, lite skönt med luft ändå. men kommer väl inte göra mkt mer idag haha!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0