kalmar


Dessa två snyggingar befann sig idag i kalmar :) blev verkligen en hel dag med shopping och mys! Började ute vid hansa, käkade på Ikea sen in mot centrum. Brelle köpte en del saker till sig själv, tänker inte rabbla upp vad och hon köpte presenter till nära och kära som fyller år i denna månad! Jag köpte mig ett par jeans, ett linne och en handväska. Känner mig helt okej nöjd med dessa inköp, plus att jag hittade lite saker att önska mig till födelsedagen. Nu är jag också snart 19 sådeså! :P Kom hem och det var i stort sett bara att byta om till träningskläder och bege sig till Mönsterås för fotboll. =)
Får se vad som händer under dagen imon, blir nog en morgonpromenad iaf, skönt :) sen tar vi dagen som den kommer och på kvällen blir det troligtvis bio med tove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0