Kalmar?

Nej, jag skippar nog det. Alltså det hade varit kul om man hade haft lite att säga till om, men att lämna ut sig helt till en annans val, nja det känns inte helt rätt. Okej ni undrar säkert vad detta handlar om.. Jo jag hade tänkt söka som hårmodell, tänkte att det kanske kunde vara en kul grej, eftersom jag ändå inte har något att göra om dagarna. Skulle varit visning nästa vecka i så fall. Men så ringde jag för att höra lite om det.. Och efter det samtalet ändrade jag mig. Hon sa att man måste vara helt öppen för nytt, låta dem göra precis vad de vill. Och alltså jag gillar ju mitt hår, men tänkte väl att jag skulle våga ändå. Haha skitsamma det blir iaf inget med det för nu!

Har varit duktig idag också! Ca kvart i nio begav jag mig mot Mönsterås, mötte upp Ellen för ett pass på gymet :) Blev lite mer styrka idag, mage, rygg axlar.. Har ju trots allt fortfarande träningsvärk i armarna. Efter det passade jag på att lämna tillbaka en grej som skulle lämnats tillbaka för länge sn, ber om ursäkt för detta! Köpte godis till mamma, var något speciellt som tydligen inte fanns hemma i konsum så snäll som jag är köpte jag det på ica åt henne!
har även lagat pannkakor som vi åt till lunch. Sen gjorde jag en efterrätt till ikväll, kanske kommer bild och lite senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0