:)

Jag har varit en duktig tjej idag, haha skämt å sido (eller vad det heter :P) Nej men har faktiskt gjort massa saker idag, burit skräp,trä och lastat på släpkärra, klippt gräs, gjort ärenden på banken.... ja lite saker till finns att fylla på med men det är ju ändå inte särskilt roligt att läsa om så det struntar jag i!
Kände mig rastlös så därför såg jag till att ha saker att göra idag! haha ;)

Helgen ser också ut att vara fullbokad med saker, kommer uppdateringar om det senare vettni!

Just nu lyssnas det på härlig musik och kollas lite grejer..
Sen ska jag ju käka något ikväll.. får se vad det blir brorsan skulle visst käka pizza men är inte alls sugen på det :/ är nämligen bara vi två hemma ikväll. Eller ja vi är väl inte själva hela kvällen, för Signe och mor, far kommer ju hem efter Sigges match som spelas i Kalmar! Deras sista seriematch. Lycka till syrran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0