..

Jag har träningsvärk idag, Gött! Då gav det något när vi kämpade på gymet! =) haha, Blev som sagt en morgonpromenad idag också, tycker att det är skönt att gå sådär på morgonen, man kommer liksom igång då.. Sen är det mycket godare att äta frukost efter att man har gått en lång promenad på morgonen och känna att man blir hungrig:P Annars har jag och mamma planterat lite blommor för att få lite höstfint.. hälsat på mormor och morfar :) där jag passade på att palla lite frukt också haha mums! Sen hemma igen har jag lagat middag. Just nu hände rinte alltför mkt sitter och funderar lite.. läste nämligen en grej i tidningen som jag funderar på att nappa på..
Vill jag? Vågar jag? haha det är frågan. för visst är det kul med en förändring, men inte alltför drastisk:P Får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0