tankar hit och dit..

Tror att jag har fått lite ordning på allt nu! :) Tog mig en lång promenad ute i regnet vilket hjälper när man har massa tankar i huvvet! Riktigt skönt. Så nu tror jag att jag vet vad jag vill haha.

Sitter just nu och kollar på i form med anna anka, känns lite sjukt, hon verkar ju rätt sträng men det är väl bra kanske. Hon är ju som hon är men jag tror att hon är grym när det gäller hälsa och träning, det verkar som om hon kan det menar jag. Senare ikväll blire även bartenderskolan.

Och på torsdag ska jag träffa underbara tove för lite mys hemma hos mig. Kärlek till henne<3

Kommentarer
Postat av: Tove

Mysig bild! Massa kärlek till dig! Du är toppen på alla sätt och vis. <3

2010-10-21 @ 19:33:45
URL: http://www.goodstuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0