kusin<3



Kusin Bella är i London, kommer hem inatt om jag minns rätt! Fick ett väldigt fint kort av henne idag! Det är Big ben på bilden. det verkade som om de hade haft det hur bra som helst längtar tills vi träffas så att jag får höra mer! =) När jag fick kortet kom jag att tänka på hur mycket jag tycker om den tjejen alltså! Att vi kommer så bra överens och alltid har så kul, jag känner verkligen att jag kan säga allt till henne och ja.. hon är underbar helt enkelt! Ska nämnas att vi ändå bor ca 13 mil ifrån varandra, vilket är rätt synd, men desto roligare när vi väl träffas! Vilket vi kanske kommer göra imorgon :)

har kört ett litet styrkepass och snart ska jag cykla iväg till katterna för att kolla till dem. Känner verkligen att jag behöver komma igång med träning igen och det börjades idag, gött!

Första gången jag åt tonfisk var med Ellen i Turkiet och till min förvåning var det ju gott, haha så jag får tacka ellen för det. Nämnligen blev det omelett och tonfisk till lunch idag, därför jag kom att tänka på det:P

Bowling och mat i kalmar ikväll med fotbollen ska bli kul! KAnske kommer lite bilder sen vem vet! ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Ellen, du är världens bästa kusin, detta gjorde min dag! Hoppas vi kan ses mycket när vi blir vuxna, det är alltid så kul och givande att prata med dig. <3

2010-10-31 @ 10:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0