GRATTIS PAPPA!

Hjälpte ju till på ett kalas igår, hade väldigt trevligt och kul. Måste säga att Ellen och jag är ett bra team!=) Stressigt stundtals och mycket disk men tycker det flöt på bra! När vi ska åka hem har det blivit riktigt mörkt och kallt men inte trodde väl jag att man skulle vara tvungen att skrapa rutan. Jodå det var bara att gå ut igen när vi hade satt oss för man såg inte mycket ut. Fixades lätt och snart var vi på hemväg! Somnade nog så fort jag la huvvet på kudden igår, skönt! =)

Uppe skapligt tidigt (8.00) för att ge pappa frukost på sängen eftersom han fyller år idag! :) Nu är mamma,pappa,signe i kyrkan, min gammelfarmor dog i veckan så det är därför annars är vi inte direkt i kyrkan varje söndag.. Blir att fira pappa lite idag med god mat och så där. Ska träffa Ellen en sväng också =) Sen blir det sova tidigt ikväll ;)
Ska en sväng upp till katterna också, sista dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0