future

Okej lite flummiga tankar här och så men ni kan ju hoppa över stycket om ni vill!
Sitter här och drömmer om framtiden, det finns sååå mycket jag vill göra, drömmer om att få göra! men det känns som om jag inte kommer hinna, haha jag vet jag är ung och har precis tagit studenten, men ändå.. ett av mina närmaste mål och dröm håller på att gå i uppfyllelse. Sen hoppas jag att vi lyckas så att vi i vår kan göra nästa dröm! =) Jag har ju tänkt att jag ska plugga till hösten, men ska jag det? Alltså just nu känner jag mig velig.. är ju en del jag känner att jag vill göra innan jag sätter mig vid skolbänken igen. Jag känner att de sakerna jag vill göra borde göras innan skolan eftersom jag inte tror att jag kommer att kunna eller vilja på samma sätt när jag utbildat mig. Men jag kan ju inte heller vänta för länge med plugget, då tror jag det blir ännu svårare att komma tillbaka.. åh varför ska det vara så svårt att välja, eller veta? Fast jag tror att det kommer bli så bra som det kan bli! Det måste man ju hoppas eller hur?  =)

Har varit en sväng hos mormor och morfar. (tänker på dig morfar)
Efter det en sväng till Susanne eftersom jag nu ska vara kattvakt tors-sön så hälsade på katterna och kollade igenom lite vad som gällde. Hon hade dessutom en supergullllig hundvalp, men den ska inte jag ta hand om.
I eftermiddag ska jag hjälpa mormor att städa. Sen blir det nog att gå en sväng efter det! :)

Hoppas att du har det bättre nu gammelSigne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0