Frisk =)

Vart sjuk i helgen, därför dålig uppdatering! :P Men nu mår jag bättre :) blev väckt av mormor imorse lite efter 7, jag min klant hade glömt att vi skulle åka halv åtta och städa det sista, men jag hann iaf var ju tur att hon ringde!
Är färdigstädade och gjorde lite styrka när jag kom hem, har kollat mailen och det gjorde mig förväntansfull och nervös, glad! =) NU blire duschen.

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde i fredagskväll:
Det handlade om regression, tidigare liv. Vi var en grupp på ca 15 stycken och två föreläsare ledare. De berättade lite om regressionsterapi, vilket innebär att man kan med hjälp av att vara i trans se sina tidigare liv och sedan med hjälp av detta varför det är på ett visst sätt i detta liv. Okej det där lät krångligt men alltså en händelse du varit med om i ett tidigare liv kan påverka dig än idag enligt detta.
Ljusmeditation var det första vi gjorde, sen en parövning som kändes lite dum men roligt. VAr nog mest för att släppa på spänningen och sådär i gruppen. Efter att de berättat vad regression och regressionsterapi är för något fick vi prova på gruppregression. Alltså med hjälp av vägledning fick vi "se" ett av våra tidigare liv.. Tänket inte berätta om min upplevelse men jag kan säga att jag tyckte att det kändes verkligt:P Det är ju upp till alla om man vill tro på det eller inte. I alla fall sen blev det fika och lite prat och efter det fick vi se när en av tjejerna som ledde frigjorde energi från en tjej i gruppen. Hon fick ligga påen madrass och så pratade tjejen med henne tills och ledde henne i trans. Det visade sig sen att det fanns två främmande energier på denna tjej, en hette Pia och var 21 år gammal, hon hade dött i en bilolycka och var rädd att gå till ljuset så de fick hjälpa henne.
Kändes lite läskigt att se, har inte varit med om något sånt innan och det är rätt svårt att förklara så att ni förstår men ändå..
En mycket bra kväll med mi mamma! =)
Nu ser jag fram emot 1 november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0