9 okt

cyklade upp till katterna på morgonen, gav de mat och kelade sen passade jag på att köra lite styrka medan jag ändå hade värmt upp med cyklingen, släppte ut katterna och cyklade hem igen. Duschen för att bli lite fräsch igen sen fixa käk med brorsan och kollade lite tv, biggest looser sverige.. Nu håller jag på att göra mig färdig för att åka till Mönsterås, där det är kalas som jag och ellen ska hjälpa till på. Så är väl hemma igen någon gång inatt.. Vilket är lite synd för fick veta att kusinerna från Blekinge kommer, mormor och morfar bjuder nämligen på kroppkakor vid fyra och då hinner jag inte träffa dem. =/ hoppas de är kvar en sväng imon! =)
Nu måste jag gå och kolla om jag hittar ett par svarta skor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0