23 okt

Ingen rolig dag igår men det finns ju inte bara bra och lätta dagar här i livet..
Efter besöket på arbetsförmedlingen var det begravning..
Något positivt med igår var ju ändå att jag äntligen träffade kusinerna från Ronneby! =)

Denna dagen har gått fort förbi, ja än är det ju en hel del kvar men det som gått har gått fort ;)
Känner mig stolt över mig själv, bytte däck på my lilla fellan, lite tips från pappa men gjorde det ändå själv! :) Gått en sväng med mormor och mamma riktigt skönt väder idag, faktiskt rätt varmt. Varit och handlat, sökt jobb, tränat, duschat.. Ja i och för sig är ni kanske inte så intresserad av att veta i detalj hur min dag sett ut så strunat i att berätta resten! :P Ikväll blir det kycklingtacos mummms sen kommer mormor och morfar förbi en sväng ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0