15 okt

Somnade tidigt igår och sov väl rätt så länge idag, iaf för att vara mig.. Var nog behövligt med tanke på att jag endast sov typ 4 timmar natten innan. Resan hem för Ellen's, gick bra åkte från Norge vid elva på kvällen, kom till göteborg vid tre sen tåget kl 6.07 mot Kalmar och sist ännu ett tåg mot Blomstermåla.
Käkade lite när jag kom hem sen var det dags för städning med mormor, var rätt slut efter det så blev en lugn kväll! Lite telefonsamtal och sen tv innan jag somnade.

Idag, Gjort några ärenden, varit ute en svänf, fixat lite mat. Det blev köttfärs och grönsaker i pita :) Ska se klart luftslottet som sprängdes nu och efter det blir det lite träning, dusch och fixa mig för ikväll ska jag och mamma till öland. Vilket jag ser fram emot berättar senare vad det är för något för vet inte så mycket just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0