mors dag


Idag är det mors dag, jag och mina syskon firade mamma med frukost på sängen och lite presenter imorse. hoppas hon blev glad, men det tror jag. Sen ringde mormor och ville cykla en runda så Herman och jag följde med en sväng på grusvägarna i skogen. BLev väl en tur på lite mer än en timme. Plockade även en bukett med en av mammas favvoblommor, liljekonvaljer. eftersom det är hennes dag och så men när vi stannade för att plocka blev man nästan uppäten av alla mygg i skogen, usch de är inte alls mina favoritdjur kan jag inte påstå. särskilt inte när man ska sova och hör deras surrande höga ljud, fy tusan! Aja nog om det hade tänkt springa en runda idag men fick bli cykelturen istället, har en del plugg att göra också som vanligt, det är två redovisningar imon, internationell ekonomi, och information och layout. Måste fixa en ppt  och vad jag ska säga å lite. sen måste jag plugga lite matte och ja det får nog räcka idag. Ikväll blir det till mormor och morfar på lite käk också =)

* e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0