*


Som sagt blev det städning igår. farmor och farfar har sålt sin lilla stuga, så pappa, Herman och jag kämpade på för att få det så rent och fint som vi kunde eftersom köparna ska flytta in snart! blev putsning av fönster, torka ur alla köksskåp, ugn, diska, dammsuga, torka golv ja det var nog allt! : P Tycker det ar bade skont och kul att de har flyttat till bmala nu och att det inte ens tar fem min att ga till dem! =)
imorse kom mormor och vi gav oss av till oland forst for hon skulle ha blommor men sen kalmar och lite shopping. mamma och signe var ocksa med, mys! jag hittade inte mkt men blev en troja ialla fall.
lite plugg som ska goras till imon, opponering pa svenskan men ar i stort sett klar, utvardering till projektarbetet, hade tankt kolla lite matte ocksa eftersom det ar nationella pa tisdag men det far nog bli en annan dag..
Har precis varit i monsteras och spelat fotboll, var installd pa en riktig fystraning eftersom kjell lovat det i tisdags men var ganska lugnt och avslutade med spel mot 96 tjejerna, och vi vann! var en rolig traning ikvall! men nu ska jag kaka lite kyckling och ris mums! 

*e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0