dagen



Vad har det varit för väder idag undrar jag? ena sekunden soligt och ganska varmt för att i nästa bli helt grått, kallt och ösa ner regn från himlen. Kan ju bestämma sig tycker jag!
Fick en liten sovmorgon idag eftersom Ellen och jag kämpade på i fredags för att bli klara med en kurs så nu slipper vi naturkunskap och har då sovmorgon tisdagar och slutar tidigare på fredagar vilket känns rätt bra! =) blev också klar efter lite slit med arbetet i internationell ekonomi som skickades in idag, skönt!
Vi hade en föreläsare på besök idag också som alla treor var och lyssnade på, han hette Bob Hansson (tror jag..) en rätt speciell och delvis rolig timme blev det. Kul med lite annat än skola hela tiden om inte annat.
Fotbollsträning var det ikväll och det var ganska dåligt med folk kändes det som, men jag vet inte. Blev en hel del fys och så idag men det kändes gött. Blev dock väldigt blöt och ganska smutsig efter situps och armhävningarna, plus snabbstarter i gräset och såklart kom det ju regn även under kvällen. men är hemma och har duschat, käkat lax och sett ugly betty och nu tror jag att jag ska läsa en tidning eller se en film eller nåt. well see :)

Bloggen känns inte så rolig ännu men jag hoppas att det blir ändring på det snarast, ska bara lära mig hur och sådär..

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0