update

okej kanske dags för en uppdatering eller vad sägs.. Har massa bilder från helgen och de dagar som gått nu men har de kommer en annan dag! i alla fall har det varit släktträff, fotboll, student, klassfest och lite skola mellan allt detta. Har alltså hänt en del men jag har int alls haft tid eller lust att sitta här och skriva. Men idag kände jag för det då. Sofi tog studenten igrå och alla andra på stagg så klart! Towe och jag åkte in för att hänga blommor på henne men vi hittade ingen sofi och towe skulle hänga på två tjejer till som inte heller hittades. Men Sofi fick i alla fall sin blomma senare. De hade helt okej väder också men ltie blöta blev vi n'är vi väntade, kom lite regn sådär. Vi tog bussen till Ålem och käkade lite glass :P för att sedan vandra hem till Sofi för hennes. Där vi fick massor av god mat, trevligt! Hoppas hon hade en toppendag! Fick skjuts av Byan och Evelina så åkte vi till Oknö för klassfest, där den redan var i full gång, vi var lite sena.. Mycket trevligt, blev både snack, kubb, lite fotboll och vissa tog sig ett dopp i det kalla vattnet. Vissa frivilligt och andra ändå! En trevlig kväll med klassen! =)
Ska snart bege mig in mot Kalmar för att fira världens bästa Towe till hennes student! Gutt soligt väder idag och jag hoppas att det håller i sig ända till fredag då det är min tur! Fast jag kan inte fatta att jag tar studenten, det känns bara som en vanlig skolavslutning liksom. Men ska bli riktigt kul ändå! =) Ikväll blir det väl hembygdsparken skulle jag tro, med alla treor på skolan.
Om jag hinner kommer det upp bilder här imorgon från diverse händelser!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0