Matte C

Jahopp nu är det över, nationella provet alltså. satt från halv nio till nu ungefär, men känns inte riktigt bra, kom på en sak nu precis som jag funderade aslänge över när jag satt, lite tråkigt men det kan jag ju inte göra ngt åt ju. Ellen och jag blir kvar i skolan ett tag till, ska göas film och käkas lite mat. Idag bjuds det på broccoligratinerad fiskfilé och potatis. hoppas det smakar bra.
I eftermiddag är det match som gäller och idag ska vi åka till Boda Bruk. Jag ska tagga gärnet senare =) så att det blir en toppen match idag! yes


(bilden kmr från http://goto.glocalnet.net/larsthomee/derivata.html)


* e 

Kommentarer
Postat av: Bella

Då måste vi gjort samma nationella? :) Hur gick det för dig? Jag tyckte det var jättesvårt, faktiskt. :(

2010-06-02 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0