kalmar :)

Kort skoldag, rektorerna hade lite snack om vad som kommer ske under studentdagen, efter det lite snack med klassen plus betygssnack med tre lärare. Pratade lite med ena rektorn innan mötet med klassen och jag hoppas verkligen att han gör rätt val! 
Efter allt detta begav vi oss, (ellen och jag) in mot Kalmar för shopping och så.  Agge kunde inte följa med tyvärr, tror hon hade skolgrejer att göra. Har dessutom lämnat in min dator idag och den kommer jag väl återfå någon gång efter att skolan slutat..
Börjar regna på vägen till Kalmar fya, men gjorde väl i och för sig inte jättemycket eftersom vi inte skulle vara så mkt ute. första affären provade vi så mycket parfymer att jag trodde att mitt luktsinne försvunnit till slut haha, men bestämde mig i alla fall för en parfym som jag tror luktar gott! Fixades även glas till champagnefrukosten till studenten och en studenpresent. Inhandlades även en del kläder =) några toppar, två klänningar ett linne ungefär. Vi åt även thai, riktigt gott, har inte ätit det på jättelänge så det satt fint ;) För att vara Ellen och jag så satt vi faktiskt och åt rätt så länge, men det var mysigt. Har helt enkelt varit en perfekt eftermiddag med en underbar vän!! <3

pusss

Kommentarer
Postat av: ellen

Tack för den dagen käre vän, och vi får väl även ta och tacka Buddha för en trevlig lunch.Puss på digelidig.

2010-06-10 @ 17:56:17
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0