jobbjobbjobb

Det är vad som har stått på mitt schema de tre senaste dagarna. Start sju på morgonen och sluta vid fyra. tidiga morgnar men det funkar och den här första veckan blev ju kort eftersom jag är ledig torsdag och fredag :)
Får se hur mkt bloggande det kommer bli under dessa veckor jag jobbar, det märker ni. Idag lyxade pappa och jag till det lite och åt på luncherian, mums jättegoda fyllda biffar, sås och potatis och hembakat(tror jag) bröd. sen efter lunch blev det att få sitta i en maskin och jobba hela eftermiddagen. Skräde dessutom upp såna här småsår i pkfingret i morse vilket svider bra kan jag lova. En dag som denna är det inget kul alls att jobba inne i en fabrik, när solen skiner och man inte ser knappt ett enda moln på himlen vill man ju vara ute. men har hunnit med det en stund efter jobbet! =)=)=)
Blev ingen fotbollsträning ör mig ikväll eftersom halsen inte är vad den borde, jag hoppas att den hinner bli bättre innan vi drar til Öland på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0