Glad midsommar alla! :)

Jag hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig i alla fall till kvällen! För jag och tre glada tjejer till drar till Öland runt halv två :) Vet inte riktigt vart vi ska men jag litar på de som fixat allt och tror att det kommer bli en toppenhelg! men vad annars när man är med så goda vänner, då kan det inte bli annat än braa! Ska väl sätta igång och packa vet bara inte vad jag ska ta med mig. Sen får jag väl se till att fixa ngt käk innan vi ska åka. Eftersom familjen ska gå på lunch till mormor och morfar får jag väl då fixa ngt själv och är ju ett tag tills det är dags, det löser sig ska ni se!
Vi kommer att vara sjuka tältet på campingen eftersom vi alla fyra är dunderförkylda, haha
Ha en trevlig helg alla vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0