=)=)=)=)=)

HAHA kanske dags att skriva lite.. lovade väl bilder i torsdags men så blev det icke. Har varit en bra helg, studenten är tagen! :) lite tråkigheter men mer roliga saker som hände. Har dragit på mig en riktigt förkylning, eller jag har i alla fall jätteont i halsen, vilket inte är så kul, med tanke på att midsommar närmar sig och jag då ska sova i tält..
Började jobba igår, så det blev att gå upp tidigt för började rean klockan 07.00. Lite segt men okej, sen hemma ca 16.30. kände mig väl lagom seg i kroppen och knoppen igår. kändes lite bättre idag. Olika arbetsuppgifter båda dagarna och idag fick jag sitta i en press och jobba halva dagen. Kanske inget drömjobb men det ger pengar! Ska snart möta upp Tove för lite planering tror jag. inför helgen som kommer då!

nu lite bilder från studenten..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0