..

Vaknade för tidigt idag, eftersom jag är ledig kunde jag ju sovit men var som om något gjorde mig orolig så att sömn inte var att tänka på. Okej jag vaknade vid sju, det kanske inte är jättetidigt heller men ändå. Mysfrulle med mammi, kollade på Ugly Betty. Gillar det rätt kul faktiskt! =) Städade mitt rum, vilket var behövligt plus bytte sängkläder. Sen kom mormor på fika, tror hon behövde det. Hon tyckte tydligen att vår altan inte var tillräckligt städad så det var bara att hämta skurspannen och trasor för att tvätta fönster och hyllor och ja allt. Som tur var kom Herman hem tidigt så han fick också hjälpa till. Morfar hälsade också på en stund efter han badat och vi hann inte klart med allt riktigt men det görs ngn annan gång ;)
Jag körde mamma till sjukgymnasten i Mönsterås, satt och läste lite under tiden.. Måste säga att idag känns det riktigt kallt och tråkigt. Men det är lugnt att det är sånt här väder nu bara det blir fint tills slutet av nästa vecka! =)

Känns lite bättre med studenten nu eftersom jag lyckats få ett sommarjobb, vilket i alla fall är en början. Sen får vi se vart det leder men det tar vi då när det kommer!

Ska snart bege mig ut på en promenad i det kalla vädret och ikväll blir det fotboll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0