'

ingen vidare uppdatering här nu men, så är det ibland. Har inte alls mycket i skolan nu, igår gjordes den sista uppgiften alltså att hålla ett tal på svenskan. Och jag tror att det gick helt okej. I alla fall är det skönt att allt skolarbete är över. Dessutom ska jag lämna in min dator imorgon.
Bestämde mig för att gå en sv'ng imorse och mamma ville hänga på, sluatde med att vi gick lite längre än planerat, haha men det är sånt som händer och jag hann ju till skolan ändå. Inte alls mycket jobb i skolan idag, en lektion och det ända vi gjorde var betygssnack och utvärdering. Morgondagen bjuder också bara på en lektion, efter det blir det troligtvis kalmar med Ellen och Agge.
Ikväll blir det fotbollsträning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0