***

Blev inget mer inlägg igår! 
Det var ju match på eftermiddagen och vi mötte då Bäckebo! Tyckte att vi dominerade matchen men det stod 0-0 tills det var kanske 2-4 minuter kvar. Då fick vi hörna som resluterade i mål, och jag fick målet =) kul eftersom jag är back och min enda chans att göra mål är typ på hörnorna. Kände mig rätt slut efter matchen så där som man gör. På kvällen blev det grillning hemma hos morbror, med familj, käkade gott och spelades lite kubb, en mysig kväll helt enkelt!=)

Söndagen: Har planterat lite och rensat land, inte världens roligaste men ville hjälpa mamma eftersom hon inte kan just nu.. Klippte mormors hår och var hos henne och morfar en stund. Käkade lite lunch fast man egentligen inte alls är sugen på mat när det är såhär varmt. Jag håller också på att skriva mitt tal som ska hållas imorgon på svenskan. Blev till slut ett till mamma. Men tycker det är riktigt svårt att skriva ett tal. Får gå ändå vettni! Det har också blivit lite läsning i solen underbart! =) Nu ska jag gå ut igen och njuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0