BIG BANG


Har varit en kul kväll med laget i oskarshamn på Big bang. Vi började med att dansa på dansmattor, ganska svårt men kul och rätt jobbigt. Jag vann första låten ;) sen låg jag väl i mitten alla var rätt jämna så tror det var olika som vann typ hela tiden. Efter det uppvärmda och klara var det dags för lasergame, lagen delades upp utanför och jag blev röd=) så gick vi in och körde och guu va tiden går fort och man blir rejält svettig alltså! och vet ni vad? Det röda laget vann! =)=) På bilden ser ni mitt resultat är väl helt okej nöjd, hade ju bäst träffsäkerhet eller vad det heter och 3:a på poäng, det är väl rätt bra? Efter det begav vi oss mot hamnen och Solemio (stavning..) för att käka pizza och liknande. Är hemma nu i alla fall =)

Imorgon blir det en lagom dag i skolan, tror att jag slutar vid lunch! =) Matte och marknadsföring är väl lektionerna imon, på matten får vi reda på resultatet i nationella proven.. på marknadsföringen ska väl Ellen och jag visa vår film!
hoppas på fint väder imorgon också så att man kan vara ute och ha att gutt!

pussss
.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0