YES

Det är tur att man har en så snäll pappa som jag ibland. Han följde nämligen med ner för att försöka fixa till allt det tekniska, vilket vi lyckades med. Så nu kan jag se på tv eller sitta vid datorn eller ringa wohoooo=) Nej men allvarligt talat är det rätt tråkigt att vara utan dessa saker så jag är glad att de funkar igen. Plus att jag har min egen dator nu, vilket också känns bra:) Okej det är inte välrdens bästa dator och man kanske undrar varför man köper sin skoldator, men jag trivs med den och den funkar ju än så länge.
Blev nästan en hel dag hos farmor och farfar, farmor lagar bland den godaste maten jag har ätit, sen blev det massa ott efter också. Lite kortspel, vilket min farmor tycker om rätt mycket, men Signe och Herman vann. Efter att vi varit där gick vi till mormor och morfar, ville träffa morfar innan han ska åka iväg imorgon. Sen blev det att åka ner till mönsterås igen och ja nu sitter jag här igen i ensamheten, nästan jag har ju de två gulliga kissarna förstås ;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0