Ronneby

Japp idag bär det av till Blekinge och Ronneby för att träffa kusinerna där, en av kusinerna fyller dessutom 14 år:) Så GRATTIS Marie=) Hoppas på fint väder idag både i Blekinge och för er som är kvar här!

HAr bott hemma nu i några dagar och det är konstigt hur fort man egentligen kan gå tillbaka till hur det var innan, fast jag bodde ju bara borta i tre veckor men ändå:P Är rätt skönt att sova i sin egen säng igen även om jag saknar kissarna lite!

Lite friidrott också, tittat lite från och till men kollade i onsdags eftersom Nicklas Wiberg tävlade då och han kommer från samma klubb som jag tränar med, kul att han är så duktig. Och väldigt synd att han inte kunde fullfölja på grund av vätskebrist eller matförgiftningen eller vad det nu var. MEn det är ju sånt man inte riktigt kan göra något åt. Kluft fick väl inte riktigt till det men jag tyckte att det var gutt att hon kom till finalen i alla fall. Sen såg jag en svensk kille som kastade slägga och han fick inte ett enda godkänt kast, alltså jag kan inte tänka mig hur han kände sig då. I och för sig är det väl en bragd att ta sig till Em och sen till finalen men ändå. USch stackarn. Vi får väl se om det blir några svenska medaljer i detta EM! :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: ellen

Hej Ellen kunde inte låta bli att läsa din blogg.

Vilken underbar bild på Gismo du tagit.

Kram Kinna

2010-07-30 @ 11:04:12
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0