Lunch



Nu var det dags för lunch, denna förmiddag har nästan gått för fort. haha fast det är väl så att tiden går snabbare när man gör saker. Bara för att skryta lite så har jag städat hela lägenheten, tagit hand om en del kattsaker, sprungit, lagat mat och hunnit med att sola lite också.
Men kände att jag började bli lite hungrig och idag fick det bli pasta och stroganoff, smakar bra för att vara jag som har lagat det:P Sen var jag bara tvungen att göra en god sommarfruktsallad till efterrätt. Ananas, nektariner, hallon och jordgubbar mummma! =)
Om ca en timme kommer Ellen och förhoppningsvis haar vi våra datorer i eftermiddag men då ska vi inte befinna och oss vid dem utan vi åker ut till oknö och badar med Towe och några fler tror jag efter kommunbesöket.

Fick nyss ett samtal över skype från Thailand och de som jag passar katterna åt, men det verkade inte fungera så bra jag hörde ingenting av vad de sa och vet inte om de hörde mig haha.

Nu ska jag käka upp min frukt! ;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0