inget funkar

Haha jag är nog rätt oteknisk! Just nu är jag i blomstermåla för att äta lunch med familjen hos farmor och farfar. =) Så då passade jag på  att uppdatera lite här innan vi ska gå. Det är nämligen så att mitt Internet i lägenheten inte fungerar, inte tv heller för den delen och jag vet inte riktigt hur man löser detta. Därför har det inte blivit ngt skrivet här på några dagar. Får se när det blir nästa gång;)
Igår kväll belv det en myskväll med god mat, spel och film och massa gottte! Självklart var mina två goda vänner Ellen och Angelica med<3 När man är med dem är livet bra=)
käkade frukost sprang lite på löpbandet lite styrka dusch köra till bmåla och nu ska vi strax gå.
Vet ni vad, jag har min första egna bil nu :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Eb

RALLYFELLEN :D:D

2010-07-26 @ 18:12:21
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/
Postat av: ek

YES =) hehe

2010-07-27 @ 09:29:16
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0